combat-klein-1
shbam-3
spinning2-1
yoga-2-klein-1
1280-cxworx
1280-bodycombat
bbb-klein-2
grit-klein-3

Meer dan 85* Groepslessen per week !

Sporthelden kent een in de regio uniek en zeer ruim aanbod aan groepslessen. Zonder reservering kun je deelnemen aan meer dan 85* groepslessen per week. Frequent deelnemen aan deze lessen zorgt automatisch voor de bekende "stok achter de deur". Onze coaches helpen je graag verder in het maken van de juiste keuzes. Dans, kracht, core, conditie, meer bewegen voor ouderen, er zal altijd wel een lesje bij zitten waar je je prettig bij gaat voelen. Schroom niet en probeer ze vooral uit !! Ze zitten tenslotte allemaal in het reguliere abonnement (m.u.v. Crossfit) Klik op 1 van de lessen voor meer info.

Download hier standaard lesrooster
Klik hier voor het juiste Spinning rooster


* (+/- 85 lessen van oktober tot april, van april tot oktober +/- 65)

Impressie
aikdido-680
balance-680
bbb-680
bootcamp-680
box-680
buikspier-680
combat-680
funxtion-680
kids-680
yoga-680
zumba-680

Gratis intake gesprek?

 

Wil je graag een groepsles uitproberen*?
Vul dan onderstaand contactformulier in en wij nemen z.s.m. contact met je op.
*1 Free Class Pass per persoon, alleen te gebruiken buiten de schoolvakanties.

Wist je dat...

  • FeelGoodClubs change 1

    De fasen van gedragsverandering 1

    De eerste fase van gedragsverandering:

    Precontemplatiefase: iemand is onvoldoende lichamelijk actief en heeft niet de intentie om zijn beweeggedrag aan te passen

  • FeelGoodClubs change 2

    De fasen van gedragsverandering 2

    De tweede fase van gedragsverandering:

    Contemplatiefase: iemand heeft de intentie om binnen een half jaar zijn beweeggedrag te veranderen

  • FeelGoodClubs change 3

    De fasen van gedragsverandering 3

    De derde fase van gedragsverandering:

    Preparatiefase: iemand treft voorbereidingen om binnen een maand meer te gaan bewegen.

  • FeelGoodClubs change 4

    De fasen van gedragsverandering 4

    De vierde fase van gedragsverandering:

    Actiefase: iemand neemt concreet acties om het beweeggedrag te veranderen

  • FeelGoodClubs change 5

    De fasen van gedragsverandering 5

    De laatste fase van gedragsverandering:

    Behoudsfase: er is sprake van nieuw beweeggedrag dat over een periode van minstens zes maanden is onderhouden